מערכות המחשוב שבעסק שלך וכל המידע החשוב שעליהם - ערכם לא יסולא בפז, קריטי מאוד לשמור עליהם בצורה מקצועית ומיטבית כדי שבעת הצורך ניתן יהיה לשחזר אותם. הידעת שאקרים מצפינים לא רק את המידע שבשרתים הפעילים אלא גם את מה שיש בגיבוי ?

למי מיועדים שירתי הגיבוי המנוהלים שלכם ?

שירותי הגיבוי המנוהלים שלנו מיועדים לחברות ועסקים בכל גודל שיש להם מידע\שרתים\בסיסי נתונים, שעליהם הם מבקשים הגנה קפדנית ומיטבית על-ידי מומחים בתחום הגיבוי שמירה וההגנה על הנתונים. יש לנו מסלולי שירות המותאמים לכל גודל של חברה ולכל סביבת עבודה ואנו נשמח לאפיין את הפתרון המתאים ביותר לעסק שלך.

מה קורה לאחר שמצטרפים לשרותי הגיבוי המנוהלים שלנו ?

אנו נאפיין את סביבת המחשוב בעסק שלך בין אם יש לך שרת אחד בודד ובין אם יש לך עשרות שרתים מסוגים שונים. מומחה גיבויים יפרוס את התוכנה על השרתים ויגדיר את יעד הגיבוי והתזמון. וזהו אתה מוגן. אתה תדווח על כל פעילות הגיבוי באופן יומי על-ידי קבלת מייל מפורט לאחר כל פעולת גיבוי.

יש לי מנהל IT בעסק, אני עדיין צריך את שירותי הגיבוי המנוהלים שלכם ?

מנהל IT בעסק שלך בין אם הוא שכיר או חברה חיצונית במודל ריטיינר עסוק בתחזוקה השוטפת של מערכת המחשוב ולא תמיד נותן את הדגש והחשיבות המתאימה לנושא גיבוי המידע. מוטב שחברה מומחית לנושא חשוב זה תשמש כגורם נוסף בלתי תלוי לשמירה על הנתונים שלך.