גיבוי Office 365

Office 365 של חברת מיקרוסופט היא חבילת פרודוקטיביות פופולרית מבוססת ענן שהפכה בשנים האחרונות לכלי חיוני לעסקים ברחבי העולם. עם זאת, משתמשים רבים אינם מודעים לחשיבות הגיבוי של הנתונים שלהם המאוחסנים ב-Office 365.

מדוע יש צורך בגיבוי של Office 365 ?

אחת התפיסות המוטעות הגדולות ביותר לגבי Office 365 היא שמיקרוסופט דואגת לכל גיבוי הנתונים. בעוד שלמיקרוסופט יש אמצעי אבטחה להגנה על נתונים, הם אינם אחראים לגיבוי נתוני המשתמש. משמעות הדבר היא שאם נתונים אובדים עקב טעות אנוש, התקפה זדונית או סתם מחיקה בשוגג, לא ניתן לשחזר אותם אלא אם כן הם עברו גיבוי.

גיבוי נתונים הוא חיוני מכמה סיבות. ראשית, זה מבטיח המשכיות עסקית על ידי ההבטחה שמידע קריטי לא יאבד במקרה של אירוע כלשהו. שנית, הוא מבטיח עמידה בדרישות הרגולטוריות, במיוחד עבור עסקים העוסקים בנתונים רגישים. הוא במיוחד מספק שקט נפשי לעסקים וללקוחותיהם, בידיעה שהנתונים שלהם מאובטחים וניתן לשחזר אותם בכל מקרה של תקלה. ולבסוף זה מאפשר השבת חשבונות של עובדים קודמים שאינם עובדים עוד בחברה. כאשר עובד עוזב את החברה שלך, בדרך כלל תצטרך לאחסן את נתוני Microsoft 365 שלו ולשמור עליהם. ישנן שתי דרכים להשיג זאת. או שתשמור את הנתונים שלהם בארכיון ותשלם עבור החשבון שאינו בשימוש, או שתגבה את כל הנתונים שלו לאחסון זול בעלות חודשית נמוכה ותמחק את החשבון הפעיל שאין בו עוד צורך.

אילו נתונים צריך לגבות ב-Office 365?

Office 365 כולל מספר יישומים, כל אחד עם סוג הנתונים שלו. בעוד שחלק מהנתונים מגובים אוטומטית, יש לגבות נתונים אחרים באופן ידני. הנה כמה דוגמאות לנתונים שיש לגבות ב-Office 365.

הודעות דוא"ל אנשי קשר ולוח שנה: בעוד ל-Exchange Online יש מדיניות שמירה מסוימת, הם שומרים רק הודעות דוא"ל שנמחקו לתקופה מוגבלת. עסקים צריכים לגבות את המיילים, אנשי קשר, ולוח השנה שלהם כדי להבטיח שהם לא יאבדו במקרה של מחיקה בשוגג או התקפות זדוניות.

OneDrive ו-SharePoint: יישומים אלה מאחסנים מסמכים קריטיים, כולל חוזים, הסכמים, מסמכים משפטיים ודוחות כספיים. גיבוי מסמכים אלה מבטיח שהם ניתנים לשחזור במקרה של אובדן נתונים.

Microsoft Teams: Teams הוא כלי שיתוף פעולה פופולרי המאחסן צ'אט, קבצים ונתונים אחרים. עסקים צריכים לגבות נתונים אלה כדי להבטיח שהם לא יאבדו במקרה של תקלה כלשהי.

כיצד לגבות נתונים של Office 365 ואיך שירותי הגיבוי המנוהלים של XORABACK יכולים לעזור?

ישנן מספר דרכים לגבות נתוני Office 365. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות שירותי גיבוי מנוהלים של XORABACK.

החברה משתמשת בפורטל גיבוי ייעודי לגיבוי כל נתוני אופיס 365, תיבות הדואר, OneDrive, Contacts, Calendar, SharePoint and Teams.

גיבוי הנתונים מתבצע מספר פעמים במהלך היום, ושמירת הנתונים היא ללא הגבלה.

לאחר הצטרפות לשירותי הגיבוי המנוהלים, יוקם פורטל ייעודי לטובת הלקוח וגיבוי הנתונים יחל להתבצע מידית. כל זאת יכול להתבצע תוך דקות ספורות בלבד.

  • יער יתיר 44, מודיעין מכבים רעות, ישראל

צור אתנו קשר לקבלת שירותי גיבוי מנוהלים לעסק שלך, אנו זמינים ונשמח לחזור אליך בהקדם.

*
*
*
*
*