חשיבות הגיבוי של שרת SQL ומסדי נתונים

מסדי נתונים מכילים את נתוני העסק הקריטיים ביותר שיש. עסק לא יכול להרשות לעצמו לא לשמור על הנתונים הללו מכל משמר. שירותי גיבוי מנוהלים של XORABACK יסייעו לך לשמור על מסדי הנתונים החשובים הללו, לגבותם למרכזי נתונים מאובטחים מחוץ לישראל - באירופה או ארה"ב, ולהבטיח את שלמות הנתונים והיכולת לשחזרם בעת הצורך.

 להלן מספר סיבות נוספות לחשיבות הגיבוי של מסדי הנתונים הללו:

התאוששות מאסון: תאונות ואסונות יכולים לקרות בכל עת, כגון כשל בחומרה, אסונות טבע או התקפות סייבר. גיבוי מסדי נתונים של SQL באופן קבוע מבטיח שיש לך עותק עדכני של הנתונים שלך שבו תוכל להשתמש כדי לשחזר את מסד הנתונים שלך למצב שלפני האסון.
הגנת נתונים: גיבויי SQL מגנים על הנתונים שלך מפני מחיקה, השחתה או שינוי בשוגג או מכוון. עם גיבוי, אתה יכול לשחזר את הנתונים שלך עד לנקודה לפני שהשינויים הלא רצויים שהתרחשו.
תאימות ורגולציה: תקנים רגולטוריים ותעשייתיים רבים דורשים מארגונים לשמור עותקי גיבוי של הנתונים שלהם. גיבויי SQL עוזרים לך לעמוד בתקנים אלה, תוך הימנעות מהתחייבויות משפטיות ופיננסיות אפשריות.
חסכון בזמן וכסף: גיבוי מסדי נתונים של SQL יכול לחסוך זמן וכסף בטווח הארוך על ידי צמצום זמן השבתה ואובדן נתונים. במקרה של אסון, גיבוי עדכני יכול לעזור לך לשחזר במהירות את מסד הנתונים שלך, ולהפחית את כמות הזמן והמשאבים הנדרשים כדי לבנות מחדש את הנתונים שלך מאפס. ולמעשה לאפשר לעסק שלך לחזור לפעילות כי ללא הנתונים - העסק ייסגר ולא יוכל להתאושש ממנו
לסיכום, גיבוי מסדי נתונים של SQL הוא חיוני להגנה על הנתונים שלך, הבטחת תאימות, ומזעור זמן השבתה ואובדן נתונים במקרה של אסון.


  • יער יתיר 44, מודיעין מכבים רעות, ישראל

צור אתנו קשר לקבלת שירותי גיבוי מנוהלים לעסק שלך, אנו זמינים ונשמח לחזור אליך בהקדם.

*
*
*
*