מי אנחנו ? עסק בוטיק ואקסקלוסיבי לשירותי גיבוי מנוהלים image

יהודה ברדוגו,
מהנדס מערכות מחשוב, ארכיטקט IT שמסייע ועוזר לעסקים ולחברות המובילות בישראל כבר מעל 20 שנה להישאר בחזית הטכנולוגיה בדרך הבטוחה והמאובטחת האפשרית.
אחת המשימות העיקריות ובוודאי החשובה שבהן בשגרה השוטפת, היא לשמור על מידע הלקוחות שלי מגובה בכמה יעדי גיבוי (בישראל ומחוצה לה), מאובטח ושמור מכל משמר.
אני מתמיד בכך בחרדת קודש מההבנה שהמידע העסקי החשוב של הלקוח שלי הוא אבן יסוד והסיבה לקיומו, ובלעדי המידע אין ללקוח עסק. מתוך הבנה זו ומהיכרות רבת השנים שיש ללקוחות שלי ולי, זה מאפשר להם להתרכז בקידום העסק שלהם כשהם סומכים עליי שבכל הקשור לאבטחת המידע ושלמותו, ההגנה עליו מיטבית.
מהו חזון החברה שלי?
להגן על מידע עסקי של חברות, בכל גודל והיקף, מפני הסכנות הטמונות ברשת כגון ווירוס כופר, טעויות אנוש והשחתה של מידע. להעניק פתרונות חכמים, חדשניים ויעילים, באמצעות הידע וההבנה העמוקה שנצברו במשך שנים רבות של הגנה על מערכות מחשוב מורכבות.

מהם ערכי החברה?
  • חדשנות - אנחנו מחויבים ללמוד, להתעדכן ולהעמיק את הידע שלנו הן בצד הפתרונות הקיימים בשוק והן מצד ההיכרות עם הסכנות הנוכחיות, במטרה להתאים את הפתרון הנכון ביותר לסכנה הרלוונטית
  • זמינות - מחויבותינו להיות זמינים ללקוחותינו בכל עת ובאופן מיידי, וזאת מתוך הבנה שיש צורך להעניק פתרון מיידי ללקוחות כדי למנוע נזקים
  • אמינות - אנו מתאימים פתרונות ללקוחות כאשר טובת הלקוח בלבד עומדת כנגד עיננו.
  • בטחון - אנו מייצרים ללקוחותינו שקט נפשי וביטחון כשהמידע שלהם מוגן ושמור

אשמח לסייע לעסקים וחברות נוספות להיעזר בשירותיי ולקבל מעטפת הגנה מיטבית, ובכך לממש את החזון שלי להגנה על כמה שיותר עסקים בישראל מפני האקרים המנסים ללא הפסקה להזיק ולפצח מידע מתוך כוונה לדרוש כופר.
לבחינת התאמה להצטרפות לשירותי הגיבוי שלנו, נא למלא את הפרטים בלינק הבא